Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе на основе методик инбаунд маркетинга и лид менеджмента была разработана и осуществленная система лид менеджмента на примере ООО «Компания «Хорошие Колеса». Для этого была также разработана и запущена маркетинговая кампания в сети контекстной рекламы «Яндекс.Директ». Разработанная система при помощи имеющихся методик лид менеджмента осуществляет автоматизированную продажу потенциальным клиентам, которые были привлечены на сайт в ходе рекламной кампании. По итогам работы проведен экономический анализ по эффективности созданной системы.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Introduction
- 1. Concept and urgency of the lead management
- 1.1. Lead management urgency
- 1.2. Definition and aspects of the lead management
- 1.3. Fields of application
- 1.4. Lead management on the web
- 1.5. Perspectives evaluation and issues of the sector
- 2. Practices applied to the lead management
- 2.1. Review of the technologies and advertising mediums with the capabilities of the users’ actions tracking
- 2.2. Means and tools of contacts fixation
- 2.3. Technologies and software for the lead management
- 3. Online lead management capabilities
- 3.1. Online lead management processes flow
- 3.2. Direct advertising campaign with response
- 3.3. Means of the prospects conversion into the leads
- 3.4. Lead scoring and nurturing
- 4. Economy efficiency measurements calculations
- 4.1. Efficiency measurements
- 4.2. Calculation of efficiency based on the executed work
- Conclusion
- References
Usage statistics
Access count: 584
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |