Details

Title: The study of methods of customer complaint management: магистерская диссертация
Creators: Дмитриенко Елизавета Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-экономический институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2015
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; управление жалобами клиентов
LBC: 65.291.3я031
Document type: Other
File type: PDF
Language: English
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\28321

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации проведен анализ проблемы управления жалобами клиентов. Изучена экономическая и финансовая деятельность ООО «МедБизнесКонсалтинг». Предложены методы управления жалобами клиентов. Проведен расчет коммерческой эффективности предложенных мероприятий.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 357
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics