Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В монографии рассмотрены теоретические методологические и практические аспекты формирования механизма управления маркетинговой деятельностью малых консалтинговых фирм. В работе разработан метод определения эффекта от маркетинговой деятельности малых консалтинговых фирм, отличающийся учётом удовлетворённости работников, прибыли, удовлетворённости клиентов и рыночного влияния, что позволяет принимать более обоснованные и эффективные управленческие решения. Сформирован механизм управления маркетинговой деятельностью для рассматриваемых фирм, отличающийся выбором лучшего варианта деятельности на основе имитации различных возможных вариантов в условиях нестабильной внешней среды. Разработаны научно-практические рекомендации по реализации разработанного механизма с учётом особенностей рассматриваемых фирм. Монография предназначена для студентов, аспирантов, преподавателей экономических специальностей вузов, руководящих сотрудников малых консалтинговых фирм, широкого круга читателей, интересующихся вопросами формирования механизма управления маркетинговой деятельностью малых консалтинговых фирм.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Step and repeat document 2
- Совершенствование управления маркетинговой деятельностью малых консалтингвых фирм
- Russian Federation education & science ministry
- 1.2.2. Features of small Russian consulting organizations………………21
- 1.3. The role and objectives of marketing consulting services in the context of the objectives of the organization……………………………....25
- 1.4.1. External environment factors overview……………………………. 28
- 1.4.2. Overview of factors of the internal environment………………….. 30
- 1.4.3. Structure of the marketing mix……………………………………. 35
- 1.4.4. Consulting services marketing characteristic…………………….. 43
- 2.1. Consulting services marketing management principles…………....48
- 2.2. Marketing activity management system……………………………51 2.3. Modern theory and practice condition in mentioned objects class management………………………………………………………………..55
- CONCLUSION…………………………………………………………….62
- REFERENCES…………………………………………………………….63
- 1.1. Place and role of consulting in the modern Russian economy
- 1.1.1. Clarification of the essence of consulting
- 1.2.2. Features of small Russian consulting organizations
- 1.3. The role and objectives of marketing consulting services in the context of the objectives of the organization
- 1.4.1. External environment factors overview
- 1.4.2. Overview of factors of the internal environment
- 1.4.3. Structure of the marketing mix
- Product
- Price
- Promotion
- Place
- 1.4.4. Consulting services marketing characteristic
- 2.1. Consulting services marketing management principles
- 2.2. Marketing activity management system
- 2.3. Modern theory and practice condition in mentioned objects class management
- REFERENCES…………………………………………………………….63
- CONCLUSION
- REFERENCES
- Russian Federation education & science ministry
- Step and repeat document 2 5
Usage statistics
Access count: 36
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |