Details

Title: Формирование ассортимента, анализ потребительских свойств мороженого и оценка эффективности реализации молочных продуктов в торговом предприятии: бакалаврская работа: 38.03.07
Creators: Умнов Дмитрий Викторович
Scientific adviser: Флоринская Е. Э.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: ассортимент; мороженое; молочные продукты; торговое предприятие; экспертиза качества; ice cream; assortment; quality expertise; trade enterprise; dairy products
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.07
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1369
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33031

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Рассмотрены вопросы рынка, классификации и ассортимента мороженого. Приведены цель, задачи и результаты экспертизы качества мороженого по органолептическим и физико-химическим показателям. Рассмотрена экономико-организационная структура розничного торгового предприятия «Магнит» и оценена эффективность реализации молочных продуктов на предприятии.

In the final qualifying work «The formation of the assortment, the analysis of consumer properties of ice cream and valuation of the effectiveness of the implementation dairy products in the trade enterprise» reviewed market issues, classification of assortment ice cream. Given the purpose, objectives and results of quality examination of ice cream on organoleptic and physico-chemical indicators. Reviewed economic and organizational structure of retail trade enterprises "Magnet" and evaluated the effectiveness of the implementation of dairy products in the enterprise.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 192
Last 30 days: 4
Detailed usage statistics