Details

Title: Организация специальных мероприятий средствами PR (на примере работы сети спортивных клубов Fitness House): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Генрих Виктория Дмитриевна
Scientific adviser: Скорнякова Светлана Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: специальный; мероприятие; позиционирование; special; event; positioning
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1961
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35082

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена процессу организации церемонии открытия нового фитнес клуба компании Fitness House средствами PR. В работе рассмотрены основные теоретические вопросы, касающиеся специальных мероприятий, выделены и рассмотрены виды и классификация специальных мероприятий как инструмента PR-деятельности. Проанализированы основные виды деятельности компании Fitness House на рынке, выявлены основные возможности и угрозы для дальнейшего развития компании. Представлен PR-проект по созданию специального события - церемонии открытия нового клуба, включающий в себя подробный сценарий проведения мероприятия, приблизительную смету расходов на мероприятие, выборку целевых СМИ и вариант пресс-релиза.

This work is devoted to the process of the organization of the opening ceremony of the new fitness club company Fitness House means PR. The paper deals with the basic theoretical issues relating to special events, highlighted and discussed the types and classification of special events as a tool of PR-activity. Analyzed the main types of company Fitness House activity in the market, identified the main opportunities and threats for the company's further development. Presented by PR-project to create a special event - the opening of a new club, including a detailed scenario of the event, a rough estimate of the cost of activities and selection of target media version of the press release.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2979
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics