Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В выпускной квалификационной работе на тему «Деятельность пресс-службы по формированию имиджа компании-монополиста (на примере ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга»)» проводится исследование влияния работы пресс-службы на имидж организации. Так же рассматривается проблема негативного имиджа монополистов из-за низкой информированности общественности и отождествление монополий с государственным аппаратом. Приводится информация об удовлетворенности жителей Санкт-Петербурга качеством питьевой воды и общей информированности о работе ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга». Далее приводятся рекомендации по улучшению имиджа монополиста и информированности населения.
In the final qualifying work on "The press service activities of the monopoly companies image formation (on the example of the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg ") the research of the influence of the press service work for the image of the organization is held. Also the problem of monopolists negative image because of low public awareness and identification of the monopolies with the state structures is attempted to explore. The information on the satisfaction of St. Petersburg citizens by quality of drinking water and general knowledge about the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg". The following are recommendations for improving the image of the monopoly and public awareness.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1711
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |