Details

Title: Разработка комплекса мероприятий по повышению эффективности маркетинговой деятельности для ООО «Молли Хорс»: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Маршева Ксения Александровна
Scientific adviser: Сомов Андрей Георгиевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговая деятельность; анализ рынка; конкурентный анализ; бэнчмаркетинг; marketing activity; market analysis; competition analysis; benchmarketing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2258
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34411

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе произведен сбор, анализ и обработка маркетинговой информации о состоянии и тенденциях развития рынка Ирландских Пабов в Санкт-Петербурге. Проанализировано поведение основных потребителей; изучены цены и положение прямых конкурентов.

In bachelor work made collection, analysis and processing of marketing information about the status and trends of the market of Irish Pubs in St. Petersburg. Analyzed the behavior of the main consumers, prices and products of direct competitors.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 141
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics