Details

Title: Анализ маркетинговой стратегии предприятия ООО "ТТК": бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Кугук Александра Дмитриевна
Scientific adviser: Челак Светлана Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: стратегический маркетинг; грузовые перевозки; конкурентоспособность; strategic marketing; freight transportation; competitiveness
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-227
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32040

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является общество с ограниченной ответственностью "ТТК". Цель работы - разработка и оценка эффективности маркетинговой стратегии на примере ООО "ТТК". В процессе работы проведен анализ основных аспектов стратегического маркетинга, исследование деятельности предприятия, внедрение на рынок новой услуги, а именно бронирование услуг по перевозки строительных материалов через официальный сайт, размещенный в сети Интернет. Предложенные предприятия можно использовать в качестве стратегии развития, что подтверждает полученная эффективность и прогнозируемые объемы предоставления услуг.

The object of the study is the limited liability company "TTK". The work purpose - development and evaluation of the effectiveness of marketing strategies on the example of ООО "TTK". In the process, the analysis of the main aspects of strategic marketing, study of activity of the enterprise, the market launch of new services, namely reservation services for transportation of construction materials through the official website, posted on the Internet. The proposed enterprises can be used as a development strategy, which confirms the resulting efficiency and projected levels of service provision.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 633
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics