Details

Title: Создание сети автолавок по производству и продаже мягкого мороженого (на примере ИП Биккер А. Э.): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Биккер Артем Эрнестович
Scientific adviser: Симакова Зоя Леонидовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: мягкое мороженое; автолавки; логистическая деятельность; закупки; soft ice cream; mobile shops; logistic activities; purchase
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2314
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34243

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе рассмотрена проблема, выявленная в ходе прохождения преддипломной практики, представлены варианты ее решения и рассчитаны доходы, расходы и налоги ИП, влияющие на решение данной проблемы. Предлагается создать сеть для получения большей выручки. Так же расширение предприятия способствует минимизации затрат.

The bachelor work has been considered a problem, identified during the passage of pre-diploma practice, ways to solve the problems are designed technical and economic parameters influencing the solution to this problem. Establishment of a retail chain to get more revenue. Also, the expansion of the company helps to minimize costs.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 374
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics