Details

Title: Стратегия управления продуктовым портфелем компании энергомашиностроительной отрасли (на примере ОАО «Силовые машины»): дипломный проект: 080507
Creators: Потапов Владислав Сергеевич
Scientific adviser: Василевский С. Л.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Энергетическое машиностроение; конкурентный анализ отрасли; выбор и обоснование маркетинговой стратегии; товарный портфель; Power engineering; competitive industry analysis; selection and justification of marketing strategy; product portfolio
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2403
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34839

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе проведен анализ конъюнктуры мирового рынка энергетического машиностроения, дан анализ тенденций и перспектив его развития, оценена емкость, конкурентный анализ, а также проанализировано положение компании на рынке энергетического машиностроения и портфель сервисных услуг. Вторая глава посвящена теоретическим аспектам разработки маркетинговых стратегий на предприятии. Третья глава содержит разработку маркетинговой стратегии компании «Силовые машины», в частности, обоснован выбор методики разработки стратегии, проведен стратегический анализ компании, разработана стратегия маркетинга и дана оценка эффективности предложенных мероприятий на этапе разработки.

The first chapter analyzes the global power engineering market conditions , given the analysis of trends and prospects of its development , estimated capacity , competitive analysis , and to analyze the company's position in the market of power engineering and portfolio of services. The second chapter is devoted to the theoretical aspects of the development of marketing strategies in the enterprise. The third chapter contains the development of the marketing strategy of " Power Machines ", in particular , it justified the choice of method development strategy carried out a strategic analysis of the company , developed a marketing strategy and the evaluation of the effectiveness of the proposed measures during the development phase .

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 3428
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics