Details

Title: Управление процессом ценообразования на оптово-розничном предприятии: дипломный проект: 080507
Creators: Холодова Татьяна Николаевна
Scientific adviser: Белостоцкая Анна Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: процесс ценообразования; оптово-розничное предприятие; управление процессом ценообразования; модель ценообразования; pricing process; wholesale and retail enterprise; managing the pricing process; pricing model
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2412
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34876

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе дипломного проекта проведен анализ предпринимательской деятельности ООО ТД «Агат», в том числе дана характеристика организационно-экномической и маркетинговой деятельности предприятия, проанализирована действующая модель ценообразования предприятия. Вторая глава посвящена теоретическим основам формирования ценообразования на предприятии. Третья глава содержит рекомендации по управлению процессом ценообразования на ООО ТД «Агат» в условиях волатильности рубля. Выявлены основные проблемы, вставшие перед предприятием в связи с волатильностью рубля, предложен ряд мер по изменению политики ценообразования и дан расчет экономической эффективности предложенных мероприятий.

In the first chapter of the graduation project analyzes entrepreneurial activity TD "Agat" , including the characteristic organizational eknomicheskoy and marketing activities of the enterprise , the company analyzed the existing pricing model . The second chapter is devoted to the theoretical foundations of the formation of pricing in the enterprise. The third chapter provides guidance on the management of the pricing process in the House " Agat" company under the ruble volatility . The basic problems facing now due to the volatility of the ruble , proposed a number of measures to change the pricing policy and given the calculation of economic efficiency of the proposed measures .

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 720
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics