Details

Title: Разработка стратегических решений по выведению компании "Adidas Group" на позицию лидера: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Тимофеева Виктория Олеговна
Scientific adviser: Гуторова Надежда Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рынок спортивных товаров; экономический анализ; стратегические решения; sporting goods market; economic analysis; strategic solutions
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-248
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32061

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования выпускной квалификационной работы является компания Adidas Group, специализирующаяся на выпуске спортивной одежды, обуви и инвентаря. Цель работы - разработка стратегических решений по выведению компании на позицию мирового лидера на рынке спортивных товаров. В процессе работы проведено исследование рынка спортивных товаров, выполнен анализ финансово-хозяйственного состояния компании, отражена динамика изменения ключевых экономических показателей как результат проводимых компанией операционных и спортивных мероприятий. В результате исследования было предложено четыре стратегических решения, реализация которых увеличит объем продаж и, как следствие, чистую прибыль компании.

The object of my bachelor thesis is the company of the Adidas Group, specializing in the production of sportswear, footwear and equipment. The goal of my work is to develop strategic solutions for the company to become a global leader in the sporting goods market. This research consists of the study of the sporting goods market, financial and economic analysis of the company, reflects the dynamics of changes in key economic indicators as a result of the ongoing operational and sports activities. The study proposed four strategic decisions. Their implementation will increase revenue and, as a consequence, net profit of the company.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 146
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics