Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа подробно раскрывает разнообразные методы обслуживания покупателей в розничной торговле, также описывает процесс продажи товаров, методы мотивации сотрудников и предложения по усовершенствованию организационного процесса продаж. Теоретические основы представляет собой раскрытие понятия и сущности продаж, организационный процесс продаж и торгового обслуживания в розничной торговле. Организационная структура и коммерческая работа предприятия рассматривается на примере организации ООО« Ритейл Регион». В аналитическом разделе представлен анализ и характеристика показателей, характеризующих деятельность по продаже товаров в ООО «Ритейл Регион», а также рассмотрены формулы по которым работает компания для вычисления прибыли, эффективности работы сотрудников. В расчетной части проведен анализ работы фирмы за три месяца. В данном разделе было предложено методы по усовершенствованию организационного процесса продаж товаров и торгового обслуживания покупателей в ООО «Ритейл Регион".
This paper elaborates on various methods of maintenance buyers in the retail trade , as well describes the process of selling of goods, methods of motivation of employees and suggestions for improvement of the organizational sales process. The theoretical framework is a disclosure of the concept and nature of organizational sales process sales and shopping about of maintenance in the retail trade. Organizational structure and commercial operation of the plant is considered by the example of a" Retail Region". In the analytical section of the Chapter presents the analysis and characterization of the indicators characterizing the activity of selling goods to "Retail Region" ,and considered formulas in which the company operates for profit calculation ,the efficiency of employees. In the computational part of the analysis of work of the company for three months. In this section it was suggested that improved methods for organizing the sales process of products and trading services servicing customers in "Retail Region ".
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1775
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |