Details

Title: Разработка и планирование PR-мероприятий для продвижения на рынок медиакомпаний (на примере медиакомпании "КАКНАДО"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Савченко Ульяна Владимировна
Scientific adviser: Ягья Талия Саидовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: реклама; пиар; медиарынок; медиакомпания; пиар-мероприятия; advertising; PR; media market; media company; PR events
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2899
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35515

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе предоставлена информация о теоретических основах рекламы и пиар, проведен анализ медиарынка, рассмотрена сфера медиакомпаний, основные конкуренты, предложены пиар-мероприятия для улучшения деятельности рассматриваемой в работе медиакомпании и подсчитана эффективность проделанной работы.

The bachelor work provides information about the theoretical basics of advertising and public relations, media market analysis is carried out, in the sphere of media, key competitors are reviewed, PR actions are offered to improve the performance of media companies that were considered in the work, and the efficiency was calculated in the work done.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 149
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics