Details

Title: Внедрение ITSM системы BPM ONLAIN Service Desk: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Лопатов Сергей Дмитриевич
Scientific adviser: Анисифоров Алексей Борисович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2017
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: система регистрации заявок Service Desk; сфера ИТ-сервис; информационная структура; информационные технологии; менеджер процесса
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v17-5687
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\47619

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе мной было проведено внедрение системы ИТ-управления предприятия. Было рассмотрено предприятие «северсталь-инфоком». На базе этого предприятия внедрялось решение BPM Online Service Desk.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 121
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics