Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является иллюстрирование рекламно-информационных изданий. Цель исследования – повышение привлекательности печатного рекламно-информационного издания на основе иллюстрирования его в технике акварели. В ходе работы выявлено, что существуют возможности расширения оформительских средств при разработке рекламно-информационных изданий. Применение в иллюстрациях акварели вместо традиционных инфографики и фотографии положительно влияет на общую привлекательность рекламно-информационного издания, адресованного зрелой образованной аудитории, стремящейся к духовному росту. Акварельные иллюстрации рекомендуются для использования в рекламных листках, буклетах и каталогах, а также в сувенирной продукции турфирм и паломнических служб.
The subject of the study is illustration techniques used in printed advertising and information publications. This work evaluates and explores ways of expanding the range of illustration techniques used in printed advertising and information publications, to enhance their appeal and information content. The study identified a specific audience which responds better to traditional hand-painted artistic illustrations rather than contemporary graphic design and photography. It was found that people comprising this group generally tend to be older, better educated and more mature than an average younger consumer of advertising material. The conclusions suggest that for this particular audience traditional watercolour and pen-and-ink hand-drawn illustrations may become more effective in printed advertising and information publications. It is therefore recommended that hand-drawn watercolour and pen-and-ink illustrations are used more widely in advertising printed publications, booklets, catalogues and souvenir production.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 99
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |