Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе описаны основные принципы организации дистанционной поддержки. Даны общие понятия и классификации компонентов дидактической системы дистанционного обучения. Проведен анализ возможностей элементов и ресурсов СДО «Moodle» для обучения иностранным языкам. Проведена модернизация он-лайн курса «Деловой иностранный язык» в целях повышения его интерактивности и эффективности самостоятельной и аудиторной работы. Были рассмотрены и разработаны интерактивные упражнения на развитие разных видов речевой деятельности, а также созданы интерактивные тесты для контроля и самоконтроля.
In the given work the main principals of distance learning support organization are stated. The general concepts and classifications of distance learning didactic system components are given. The analysis of foreign language teaching opportunities of LMS «Moodle» elements and resources is lead. The «Business foreign language» on-line course is modernized for the purpose of classroom and independent work interactivity and effectiveness increase. Many interactive exercises for development of different language activities types were studied and developed. Moreover, interactive tests for assessment and self-assessment were created.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 245
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |