Details

Title: Совершенствование внутренних коммуникаций компании (на примере ООО «Бизнес-клуб «Деловой Петербург»»): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Вагайцева Марианна Евгеньевна
Scientific adviser: Поздеева Елена Геннадиевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: внутренние коммуникации; внутренние связи с общественностью; цифровые коммуникации; бизнес-клуб; деловое сообщество; клубный тип организации; internal communications; internal public relations; digital communications; business-club; business comunity; club type of organization
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2233
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1799

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе было проведено исследование теории внутренних коммуникаций. Определена сущность и понятие внутренних коммуникаций. Проанализированы тенденции развития цифровых коммуникаций в деловой среде и специфика внутренних коммуникаций в бизнес-клубах. Проведен анализ деятельности компании ООО «Бизнес-клуб «Деловой Петербург»». Разработаны конкретные рекомендации и план по совершенствованию внутренних коммуникаций компании.

In the given work the study of the theory of internal communications was conducted. The essence and concept of internal communications were defined. Trends in the development of digital communications in the business environment and the specificity of internal communications in business clubs were analyzed. The analysis of the activities of the company OOO “Business-club "Delovoy Peterburg" was conducted. Specific recommendations and a plan to improve the company's internal communications were developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 85
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics