Details

Title: Разработка креативной концепции брендбука для сети парков JOKI JOYA (на примере ООО «СПАО»): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Волкова Анастасия Евгеньевна
Scientific adviser: Тараканова Тамара Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: брэндинг; брендбук; фирменный стиль; конкурентный анализ; целевая аудитория; логотип; branding; brand book; corporate identity; competitive analysis; target audience; the logo
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2237
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1800

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является брендбук сети парк активного отдыха для всей семьи "Joki Joya". Целью данной работы является разработка брендбука. В ходе работы выполнение конкурентный анализ сети парков отдыха для детей и всей семьи, оценена конкурентоспособность, сильные и слабые стороны, а также был составлена и выполнен план создания брендбука.

The object of the research is the brand book of the chain of parks for active restoration for the whole family "Joki Joya". Purpose of the work is to create a brand book. The research based on the competitive analysis of the parks for the whole family, it competitiveness among other competitors, the strengths and weaknesses sides of "Joki Joya", formulated a plan for creating a brand book.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 54
Last 30 days: 8
Detailed usage statistics