Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования в данной работе является Общество с Ограниченной Ответственностью «Балтия ОМ», г. Санкт-Петербург. Целью выпускной квалификационной работы является разработка рекомендаций по совершенствованию оценки качества гостиничных услуг на основе анализа имеющейся системы оценки. Для разработки мероприятий по совершенствованию оценки качества гостиничных услуг был проведен анализ существующей системы оценки качества гостиничных услуг, который выявил недостатки оценки качества гостиничных услуг в ООО «Балтия ОМ»: отсутствие инвестиций в оценку качества гостиничных услуг; отсутствие систематичности при сборе и анализе данных об оценке качества; устаревшие методы оценки качества услуг на предприятии. С учетом выявленных недостатков были разработаны новые мероприятия, которые усовершенствуют существующую оценку качества, рассчитана стоимость нововведений, срок окупаемости и размер положительного эффекта мероприятий. Реализация предложенных мероприятий приведет к повышению уровня предоставляемых услуг, росту числа новых и постоянных гостей и, следовательно, увеличению финансовых результатов деятельности отеля.
The object of research in this paper is a Limited Liability Company "Baltic OM", St. Petersburg. The purpose of the final qualification work is to develop recommendations for improving the assessment of the quality of hotel services based on the analysis of the existing assessment system. To develop measures to improve the quality assessment of hotel services, the analysis of the existing system of quality assessment of hotel services was carried out, which revealed the shortcomings of the quality assessment of hotel services in LLC "Baltiya OM": lack of investment in the assessment of the quality of hotel services; lack of systematic collection and analysis of data on quality assessment; outdated methods of assessing the quality of services at the enterprise. Taking into account the identified shortcomings, new measures were developed that will improve the existing quality assessment, the cost of innovations, the payback period and the size of the positive effect of the measures were calculated. The implementation of the proposed measures will lead to an increase in the level of services provided, an increase in the number of new and regular guests and, consequently, an increase in the financial results of the hotel.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 49
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |