Details

Title: Формирование социальной программы для работников международной компании: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.02 - Менеджмент ; 38.03.02_26 - Международный бизнес (международная образовательная программа)
Creators: Александрович Даниил Олегович
Scientific adviser: Харламова Татьяна Львовна
Other creators: Киккас Ксения Николаевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: социальные программы; международные компании; анализ; формирование; бизнес; технологии; коммуникации; этика; мораль; улучшения; системы; экономика; контракты; сотрудники; social programs; international companies; at&t; analysis; formation; business; technologies; communications; ethics; moral; improvements; systems; economics; contracts; employees
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-3651
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\4527

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объект исследования: «AT&T Inc». Цель работы: исследовать структуру социальных программ, найти сбалансированную модель формирования социальных программ. В дипломной работе проводится анализ социальной системы в области предоставления услуг для персонала, а также финансовые операций для поддержания и усовершенствования существующих и открытия новых программ. Выделяются особенности стратегии социальных услуг, а также финансовый анализ, ликвидности и прибыльности. Предложены дополнительные составляющие этапов процесса модернизации. Усовершенствован метод формирования социальных программ для сотрудников международной организации. Представленные в данной работе теоретические и экономические показатели предприятия, позволяют с большей точностью определить необходимую сумму для проведения усовершенствования новых программ. Предложены эффективные формы обеспечения и поддержания старых программ. Это является очень актуальным в настоящее время, когда наблюдаются провалы в сфере социальных модернизаций.

Object of study: AT&T Inc. Objective: to study the structure of social programs, to find a balanced model for the formation of social programs. In the thesis, an analysis is made of the social system in the field of providing services for staff, as well as financial operations to maintain and improve existing and open new programs. The features of the strategy of social services, as well as financial analysis, liquidity and profitability are highlighted. Additional components of the stages of the modernization process are proposed. Improved the method of forming social programs for employees of an international organization. The theoretical and economic indicators of the enterprise presented in this work make it possible to more accurately determine the necessary amount for the improvement of new programs. Effective forms of providing and maintaining old programs are proposed. This is very relevant at the present time when failures are observed in the field of social modernization.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • УТВЕРЖДАЮ
  • ЗАДАНИЕ
  • INTRODUCTION
  • 1 Theoretical & methodological ASPECTS in FIELD of social Programms
    • 1.1 Ethics in the context of social programs
    • 1.2 Corporate social responsibility
    • 1.3 Features of creation of social programs in business
  • 2 Interests of owners and social programs
    • 2.1 The interests of owners, employees and heads of business during the implementation of social programs for AT&T
    • 2.2 The rules and norms regulating the internal social activity of the business
    • 2.3 SWOT and PESTEL analysis of AT&T
  • 3 improvement of social programs In AT&T
    • 3.1 Improvement of state regulation for social programs in AT&T
    • 3.2 Organizational approaches of improvement for social programs within the company
    • 3.3 Efficiency of the new social programs for the stimulating impact on labor behavior of workers.
  • CONCLUSION
    • REFERENCES
    • APPENDIX A
    • APPENDIX B
    • APPENDIX C

Usage statistics

stat Access count: 19
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics