Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является российская пивоваренная компания АО «АЯН». Цель выпускной квалификационной работы бакалавра — разработать оптимальную стратегию выхода компании АО «АЯН» на международный рынок. В работе приведены принципы классификации стратегий. Уточнены и конкретизированы этапы, необходимые для выхода на новые зарубежные рынки. Проведен стратегический анализ АО «АЯН», а также дана оценка финансовому положению компании. Проведен сравнительный анализ потенциальных зарубежных рынков для расширения сбыта и приведено обоснование выбора. Разработана стратегия выхода предприятия АО «АЯН» на международный рынок КНР и оценена эффективность разработанной стратегии.
The object of research is the Russian brewing company JSC «AYAN». The main aim of research is to develop an optimal strategy of entering international market for the company JSC «AYAN». In the theoretical part of research the classific concepts of possible strategies have been considered and all necessary development steps have been exposed. A strategic analysis and financial analysis of the company JSC «AYAN» have been also conducted in graduate qualification work of bachelor. The market of PRC has been chosen as a new potential market based on the benchmarking study. As a result of all conducted studies the optimal strategy of entering international market for the company JSC «AYAN» has been conducted and estimated for its efficiency.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 115
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |