Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – рекламная кампания во внешнеэкономической деятельности фирмы. Цель исследования – анализ организации рекламной кампании во внешнеэкономической деятельности фирмы на примере российского футбольного клуба «Зенит». Основными методами исследования являются аналитический метод, формализация, описание, системный подход, обобщение и сравнение. Данная работа имеет практическую значимость для представителей ФК «Зенит», а также для других футбольных клубов России и мира. Кроме того, данная работа может заинтересовать специалистов в сфере спортивного маркетинга и ученых, занимающихся вопросами организации рекламной кампании во внешнеэкономической деятельности. Наконец, данная работа будет полезна студентам и аспирантам, занимающимся изучением спортивного менеджмента и такого его направления, как маркетинг. Научная новизна данного исследования заключается в двух моментах. Во-первых, были выделены виды внешнеэкономической деятельности футбольного клуба. Во-вторых, даны рекомендации по повышению эффективности рекламной кампании в рамках ВЭД для ФК «Зенит».
The object of research is an advertising campaign in the company's foreign economic activity. The purpose of the study - the analysis of the organization of an advertising campaign in the foreign economic activity of the company on the example of the Russian football club Zenit. The main research methods are the analytical method, formalization, description, system approach, generalization and comparison. This work is of practical importance for the representatives of FC Zenit, as well as for other football clubs in Russia and the world. In addition, this work may be of interest to specialists in the field of sports marketing and scientists involved in the organization of an advertising campaign in foreign economic activity. Finally, this work will be useful to students and graduate students engaged in the study of sports management and such a direction as marketing. The scientific novelty of this study lies in two points. First, the types of foreign economic activity of a football club were highlighted. Secondly, recommendations are given on how to increase the effectiveness of an advertising campaign in the framework of foreign economic activity for FC «Zenit».
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 37
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |