Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – процесс продвижения услуг фотографа. Предмет – продвижение услуг фотографа Евгения Костюченко посредством социальных сетей. Целью выпускной квалификационной работы является разработка PR-процесса продвижения услуг фотографа Евгения Костюченко для социальных сетей. Теоретическое исследование проводилось методом анализа и обобщения литературы. Прикладное исследование – SWOT-анализа, PEST-анализа, контент-анализа, описания, конкурентного анализа, и экспертного интервью. Основываясь на теоретических и эмпирических методах исследованиях, были разработаны PR-средства в продвижении услуг фотографа Евгения Костюченко посредством социальных сетей. В результате конкурентного анализа и контент-анализа были рассмотрены социальные сети прямых конкурентов фотографа Евгения Костюченко в г. Санкт-Петербурге и выявлены лучшие социальные сети для продвижения услуг фотографа. Практическая ценность выпускной работы заключается в том, что разработанный проект можно использовать для продвижения услуг фотографа Евгения Костюченко в социальных сетях.
The object of study - the process of promoting the services of the photographer. The subject is the promotion of the services of the photographer Yevgeny Kostyuchenko through social networks. The purpose of the final qualifying work is to develop a PR-process to promote the services of the photographer Evgeny Kostyuchenko for social networks. The theoretical study was conducted by analyzing and summarizing the literature. Applied research - SWOT analysis, PEST analysis, content analysis, descriptions, competitive analysis and expert interviews. Eugene Kostyuchenko using social networks uses PR-tools in promoting the services of the photographer. Competitive analysis and content analysis of St. Petersburg and identified the best social networks to promote the services of the photographer. The practical value of the final work lies in the fact that this project can be used to promote the services of the photographer Yevgeny Kostyuchenko in social networks.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 41
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |