Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
57 с., 8 рис., 20 табл., 15 ист. Целью бакалаврской работы явилась сравнительная оценка качества средств декоративной косметики для губ, реализуемых в розничной торговой сети Санкт-Петербурга и выявление покупательских предпочтений при их выборе. В работе дана товароведная характеристика средств декоративной косметики для губ, рассмотрены требования к качеству и безопасности в соответствии с действующими стандартами и техническим регламентом. Проведена сравнительная оценка качества губных помад разных торговых марок, реализуемых в розничной торговой сети Санкт-Петербурга. Установлено соответствие помад требованиям действующих нормативных документов. Рассмотрены объемы внешней торговли РФ декоративной косметикой для губ. Проанализирован ассортимент средств декоративной косметики в ведущих специализированных торговых предприятиях. Санкт-Петербурга. Выявлены покупательские предпочтения при выборе губных помад.
57 p., 8 pic., 20 tab., 15 sources. The purpose of this bachelor’s work was the comparative assessment of the quality of lip cosmetic products sold in the retail distribution network of St. Petersburg and the identification of consumer preferences in choosing lipsticks. This paper gives a commodity characteristic of lip cosmetic products, examines requirements for quality and safety in accordance with the applicable standards and technical regulations. A comparative assessment of the quality of lipsticks of different brands sold in the retail network of St. Petersburg has been carried out. The conformity of lipsticks with the requirements of current regulatory documents was established. The volumes of foreign trade of the Russian Federation with decorative cosmetics for lips are considered. The assortment of decorative cosmetics in the leading specialized trade enterprises of St. Petersburg is analyzed. Revealed consumer preferences when choosing lipstick.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 87
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |