Details

Title: Работа редактора над рекламным видеороликом на примере буктрейлера: выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.03 - Издательское дело ; 42.03.03_01 - Книгоиздательское дело
Creators: Смирнова Анастасия Сергеевна
Scientific adviser: Анисина Наталья Викторовна
Other creators: Анисина Наталья Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: буктрейлер; рекламный видеоролик; реклама книги; рекламное сообщение; работа редактора; booktrailer; advertising video; advertising of the books; advertising message; the editor
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.03
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-5334
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1720

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложены принципы современного подхода к разработке рекламного сообщения в буктрейлере для редактора. Даны общие понятия и представлена классификация буктрейлеров, а также выявлен их рекламный потенциал. Изучены особенности составления рекламного сообщения в видеоролике. Проанализированы современные российские буктрейлеры. Разработаны принципы создания качественного рекламного сообщения в буктрейлере.

The presented work outlines principles of the modern approach to designing an advertising message in a booktrailer, applied by the editor. There are general concepts and classification of book trailers and also identified their advertising potential. The features of the advertising message in the video are studied. Modern Russian booktrailers are analyzed. The principles of creating a proper-quality advertising message in a booktrailer are developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 87
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics