Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования являются предприятия розничной торговли. Целью выпускной квалификационной работы является анализ эффективности продаж на предприятиях розничной торговли. Для анализа использовалась система KPI – ключевых показателей эффективности. Методом анализа был выбран Like-for-like: метод оценки продаж, который позволяет определить объем продаж или уровень дело-вой активности, достигнутый благодаря деятельности, сравнимой с предыдущим годом. В работе был проведен анализ эффективности продаж на предприятиях розничной торговли и способов увеличения уровня продаж. Также, были рассмотрены теоретические основы управления уровнем продаж на предприятиях розничной торговли; проанализирована эффективность продаж на предприятиях розничной торговли; выделены основные направления повышения эффективности продаж. Была выявлена проблема высокой доли промо в обороте розничных сетей, предложены мероприятия по неценовым методам повышения эффективности продаж. Предложенные мероприятия могут быть использованы розничными сетями с целью повышения эффективности продаж.
The object of the study are retailers. The purpose of the final qualification work is to analyze the effectiveness of sales in retail enterprises. For analysis, we used the KPI system - key performance indicators. Like-for-like was chosen as an analysis method: a sales assessment method that allows you to determine the volume of sales or the level of business activity achieved through activities comparable to the previous year. In the work, an analysis of sales efficiency at retailers and ways to increase sales was conducted. Also, the theoretical foundations of managing the level of sales at retail enterprises were examined; analyzed the effectiveness of sales in retailers; The main directions of increasing sales efficiency are highlighted. The problem of a high share of promos in the turnover of retail chains was identified, measures were proposed for non-price methods to increase sales efficiency. The proposed activities can be used by retail chains in order to increase sales efficiency.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 40
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |