Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена сущность подхода к формированию имиджа международной компании в социальных сетях. Даны общие понятия, выделены этапы и особенности формирования имиджа. Проведен анализ профилей крупнейших международных компаний лидеров розничного ритейла одежды ZARA, H&M, GAP. Проведен анализ рыночной среды шоурума MUZA (ИП Муртазина И.Р.). Проведен опрос аудитории шоурума. Разработан перечень рекомендаций и конкретных мероприятий для их внедрения.
In this paper, the essence of the approach to forming the image of an international company in social networks is described. General concepts are given, stages and features of image formation are highlighted. The analysis of the profiles of the largest international companies leading retail clothing retail ZARA, H&M, GAP. The analysis of the market environment of the MUZA showroom (IP Murtazina I.R.). A survey of the audience of the showroom. A list of recommendations and specific measures for their implementation has been developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 60
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |