Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе представлены подходы к описанию социологического портрета клиента консалтинговых услуг в B2B-сегменте. Даны общие понятия моделей коммуникации между консультантом и заказчиком. Проведены социологические исследования поведения потребителя консалтинговых услуг. Рассчитан индекс удовлетворения качества обслуживания компании. Описаны портреты «представителя заказчика» консалтинговых услуг. Разработана программа рекомендаций для качественного улучшения позиционирования компании на рынке консалтинговых услуг.
The paper presents approaches for describing sociological portraits of clients of consulting services in the B2B segment. General concepts of communication models between the consultant and the customer. Sociological studies of consumer behavior consulting services. The index of the quality of service companies. Portraits of «customer representatives» consulting services. A program of recommendations for the qualitative improvement of the company's positioning in the consulting services market.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 65
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |