Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (391 Kb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная статья отражает принципы реализации и корректировки процессов с использованием имитационного моделирования. В качестве рассматриваемого примера используется железнодорожный вокзал, сервис которого базируется на тенденциях развития крупных мировых ж/д вокзалов. Производится анализ проблемных мест в процедуре обслуживания пассажиров путем реорганизации структуры и алгоритмов работы с использованием программного обеспечения AnyLogic. Предложены возможные варианты устранения скопления людей.
This article reflects the principles of implementation and adjustment of processes using simulation. As an example, a railway station is used, the service of which is based on the development trends of large world railway stations. The analysis of problem areas in the passenger service procedure is carried out by reorganizing the structure and algorithms of work using the AnyLogic software. Possible options for eliminating crowds are proposed.
Usage statistics
Access count: 225
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |