Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (236 Kb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Рассмотрены задачи подготовительного периода при освоении новой продукции – выбор основного исполнителя, проектирование изделия, разукрупнение изделия, определение исполнителя отдельных блоков и деталей, организация взаимодействия соисполнителей, а также организационно-экономические задачи – выбор формы взаимодействия соисполнителей, оценка вклада каждого из участников, построение схемы мотивации участников, обеспечение минимизации времени подготовки производства, организация выпуска изделий.
The objectives of the preparatory period in the development of new products – selection of main contractor, design products, unbundling of products, by determination of separate units and details, the organization of cooperation and organizational-economic problems – choice of form of cooperation, assessment of the contribution of each participant, the mapping of the motivation of participants, minimize the time of preparation of production, organization of production.
Usage statistics
Access count: 310
Last 30 days: 10 Detailed usage statistics |