Details

Title: The online marketing and sales of luxury fashion brands: focusing on Russian market: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Guerrero V.
Scientific adviser: Tikhonov D.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рынок моды; маркетинг; цифровой маркетинг; мода; модные бренды; fashion market; marketing; digital marketing; fashion; fashion brands
LBC: 65.291.33я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: English
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1006
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации содержится обзор глобальных и локальных тенденций модного рынка люксового сегмента, а также изучение текущего состояния интернет-магазинов и цифрового маркетинга в России. Был произведён анализ пятнадцати модных брендов с целью анализа присутствия их в средствах массовой информации.

This master thesis contains an overview of the global and local luxury fashion market trends as well as a study of the current figures in the online shopping and digital marketing of luxury brands in Russia. The findings of the analysis were considered to propose a successful campaign for a luxury fashion brand in Russia.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 635
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics