Details

Title: The online marketing and sales of luxury fashion brands: focusing on Russian market: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Guerrero V.
Scientific adviser: Tikhonov D.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рынок моды; маркетинг; цифровой маркетинг; мода; модные бренды; fashion market; marketing; digital marketing; fashion; fashion brands
LBC: 65.291.33я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: English
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: http://doi.org/10.18720/SPBPU/2/v16-1006
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions: Read Download (7.4 Mb) You need Flash Player to read document

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации содержится обзор глобальных и локальных тенденций модного рынка люксового сегмента, а также изучение текущего состояния интернет-магазинов и цифрового маркетинга в России. Был произведён анализ пятнадцати модных брендов с целью анализа присутствия их в средствах массовой информации.

This master thesis contains an overview of the global and local luxury fashion market trends as well as a study of the current figures in the online shopping and digital marketing of luxury brands in Russia. The findings of the analysis were considered to propose a successful campaign for a luxury fashion brand in Russia.

Document access rights

Network User group Action
FL SPbPU Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Document usage statistics

stat Document access count: 617
Last 30 days: 12
Detailed usage statistics