Details

Title: Разработка комплексной методики маркетингового аудита сайта: магистерская диссертация: 38.04.06
Creators: Кораблева Валерия Юрьевна
Scientific adviser: Божук С. Г.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Интернет; маркетинг; аудит; сайт; marketing; audit; site
UDC: 004.738.5(043.3)
LBC: 65.052.8:65.291.3я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1506
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33629

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью диссертационного исследования является анализ существующих тенденций успешного маркетингового аудита сайта на российском рынке, составление методических указаний по внедрению комплекса необходимых мероприятий на примере конкретного сайта. Объектом исследования является сайт компании ООО «Охранная организация «АН-Секьюрити Директ»» в сети Интернет. В результате решения задач исследования сформирована база для технико-экономического обоснования сконструированных универсальных алгоритмов оптимизации коммерческого сайта, с целью достижения определенных ключевых показателей. Это позволит объединить теоретическую совокупность современных технологий интернет-маркетинга в практическое руководство для специалистов данной области.

The purpose of the master's research is to analyze the current trends of successful marketing site audit in the Russian market, drawing up guidelines for the implementation of a complex of necessary measures by the example of a particular site. The object of research is the site of the company Security Organization "AN-Security Direct". As a result of solving the research formed the basis for a feasibility study designed universal optimization algorithms commercial site, in order to achieve certain key indicators. This methodology will combine the theoretical set of advanced Internet marketing techniques in a practical guide for specialists in this field.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 173
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics