Details

Title: Международные маркетинговые коммуникации в спорте: магистерская диссертация: 42.04.01
Creators: Лазарева Ольга Юрьевна
Scientific adviser: Алексанков Андрей Михайлович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; коммуникации; международные маркетинговые коммуникации; спорт; олимпийские игры; marketing; communications; international marketing communications; sport; Olympic games
LBC: 65.291.34я031; 75.491.0я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 42.04.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1572
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33154

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации на тему "Международные маркетинговые коммуникации в спорте" проводится исследование особенностей спортивной индустрии и взаимодействия участников в рамках нее. Рассматривается эволюция применения инструментов маркетинговых коммуникаций и каналы продвижения на современных Олимпийских играх с 1896 по 2014 гг., определяется социальная эффективность Зимних Олимпийских игр 2014, проводится анкетирование для определения результатов использования международных маркетинговых коммуникаций на Играх в Сочи и даются рекомендации по их применению для повышения уровня организации и продвижения спортивных мероприятий мирового уровня.

In this master's thesis on a topic "International marketing communications in sport" we do research of sports industry characteristics and interaction between its participants. We look into the matter of marketing communication tools practice evolution and promotion channels at the modern Olympic Games from 1896 to 2014, we also define social performance of the 2014 Winter Olympics, conduct survey to determine the results of international marketing communications practice at 2014 Winter Olympics and provide best practice advice in the matter of organizing and promoting world-class sports events.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 306
Last 30 days: 13
Detailed usage statistics