Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Проанализированы стратегии маркетинга, используемые образовательными учреждениями. Выявлены особенности образовательных услуг, влияющих на выбор концепции продвижения образовательного учреждения. Также проведен анализ рынка частных образовательных услуг Санкт-Петербурга. Проанализирована маркетинговая деятельность частных образовательных учреждений. Разработана концепция продвижения образовательного центра "Artes Liberales" на рынке Санкт-Петербурга. Дана экономическая оценка плана по реализации концепции продвижения "Artes Liberales".
The marketing strategies in educational services are analyzed. The features of educational services, influencing the choice of the concept of promotion of the educational institution are described. Analysis of the market of St. Petersburg private educational services are also held. Analyzed the marketing activities of private educational institutions. The concept of promotion educational center "Artes Liberales" in the St. Petersburg market is developed. The economic evaluation of the plan of the promotion "Artes Liberales" concept is made.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 312
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |