Details

Title: Разработка концепции продвижения частного образовательного учреждения на региональный рынок образовательных услуг (на примере образовательного центра "Artes Liberales"): магистерская диссертация: 42.04.01
Creators: Рацик Анастасия Ивановна
Scientific adviser: Абабкова Марианна Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: образовательные услуги; дополнительное образование; образовательные учреждения; продвижение; educational services; additional education; educational institutions; promotion
LBC: 65.291.34:74я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 42.04.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1574
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33156

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Проанализированы стратегии маркетинга, используемые образовательными учреждениями. Выявлены особенности образовательных услуг, влияющих на выбор концепции продвижения образовательного учреждения. Также проведен анализ рынка частных образовательных услуг Санкт-Петербурга. Проанализирована маркетинговая деятельность частных образовательных учреждений. Разработана концепция продвижения образовательного центра "Artes Liberales" на рынке Санкт-Петербурга. Дана экономическая оценка плана по реализации концепции продвижения "Artes Liberales".

The marketing strategies in educational services are analyzed. The features of educational services, influencing the choice of the concept of promotion of the educational institution are described. Analysis of the market of St. Petersburg private educational services are also held. Analyzed the marketing activities of private educational institutions. The concept of promotion educational center "Artes Liberales" in the St. Petersburg market is developed. The economic evaluation of the plan of the promotion "Artes Liberales" concept is made.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 312
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics