Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В магистерской диссертации рассмотрена роль социальной рекламы в контексте корпоративной социальной ответственности компаний. Рассмотрены методы воздействия социальной рекламы на потребителя в контексте коммерческой деятельности компаний, приведена статистика, а также анализ эффективности использования социальной рекламы. В заключении представлены предложения и практические рекомендации по решению задачи повышения уровня лояльности потребителей и потенциальных клиентов к бренду Volkswagen на основе полученных в исследовании данных.
In master's thesis explored the role of social advertising in the context of corporate social responsibility. There are explored the methods of social impact of advertising on the consumer in the context of the commercial activities of companies, presented statistics and analysis of the efficiency of the using social advertising. In conclusion, there are presented proposals and practical recommendations to solve the problem of increasing the level of customer loyalty and leads to the Volkswagen brand, based on the data obtained in the research.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 156
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |