Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена продвижению кинопродукции средствами рекламы и PR. В работе систематизированы существующие на данный момент рекламные и PR-инструменты продвижения кино, рассмотрены теоретические аспекты работы с целевыми аудиториями кинопродуции, а также соотнесены рекламные и PR-инструменты с этапами кинопроизводственного процесса. Кроме того, рассмотрено построение PR-деятельности в группе компаний "Люксор", определены ключевые аспекты продвижения кинопродукции российского производства средствами рекламы и PR, а также разработаны рекомендации по увеличению их эффективности.
The following research is devoted to the film promotion. It systematizes the currently existing advertising and PR-means of cinema promotion, studies theoretical aspects of working with the target audience. Besides it correlates advertising and PR-means with stages of filmmaking process. Moreover the research studies PR-activity in the group of companies "Luxor" and identifies key aspects of Russian movies promotion via means of advertising and PR, as well as develops recommendations to increase their efficiency.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3667
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |