Details

Title: Воздействие социально-психологической рекламы некоммерческих программ здорового образа жизни для продвижения коммерческих организаций (на примере центра эстетики лица и тела «Элит»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Егорова Алена Дмитриевна
Scientific adviser: Романенкова М. И.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: здоровый образ жизни; некоммерческие программы; социальная реклама; a healthy lifestyle; nonprofit program; social advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1946
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34965

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа направлена на разработку социально-психологических, некоммерческих, программ здорового образа жизни, нацеленных на воздействия потребителя, для продвижения коммерческих организаций. В работе рассмотрены: специальные технологии, в том числе благотворительность, долгосрочные социальные программы, социально значимые программы, основные инструменты PR а так же воздействия имиджа и стиля организации, как социально-психологический аспект рекламы.

This work aims to develop socio-psychological, non-commercial, programs of healthy lifestyles, aimed at exposure of the consumer to promote the commercial organizations. The paper discusses: special technology, including charity, long-term social program, social programs, the main instruments of PR but also the impact of image and style of the organization as a socio-psychological aspect of advertising.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1037
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics