Details

Title: Воздействие социально-психологической рекламы некоммерческих программ здорового образа жизни для продвижения коммерческих организаций (на примере центра эстетики лица и тела «Элит»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Егорова Алена Дмитриевна
Scientific adviser: Романенкова М. И.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: здоровый образ жизни; некоммерческие программы; социальная реклама; a healthy lifestyle; nonprofit program; social advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1946
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34965

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа направлена на разработку социально-психологических, некоммерческих, программ здорового образа жизни, нацеленных на воздействия потребителя, для продвижения коммерческих организаций. В работе рассмотрены: специальные технологии, в том числе благотворительность, долгосрочные социальные программы, социально значимые программы, основные инструменты PR а так же воздействия имиджа и стиля организации, как социально-психологический аспект рекламы.

This work aims to develop socio-psychological, non-commercial, programs of healthy lifestyles, aimed at exposure of the consumer to promote the commercial organizations. The paper discusses: special technology, including charity, long-term social program, social programs, the main instruments of PR but also the impact of image and style of the organization as a socio-psychological aspect of advertising.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1037
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics