Details

Title: Использование инструментов PR в интернет сфере (на примере Санкт-Петербургского Проектного Центра): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Муругов Сергей Олегович
Scientific adviser: Башкарев Андрей Альбертович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-технологии; интернет-технологии; оценка эффективности; продвижение; PR-technologies; Internet technologies; efficiency evaluation; promotion
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2012
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35211

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассматриваются теоретико-методологические основы организации PR, а именно затронуты вопросы теоретических основ и этапов организации PR-кампании, показаны особенности выбора стратегий PR-кампании в интернете, дана характеристика применения PR-технологий в интернете на современном этапе. Проводится анализ деятельности Санкт-Петербургского Проектного Центра в сети интернет, изучены основные показатели деятельности Санкт-Петербургского Проектного Центра, проведен анализ PR-мероприятий Санкт-Петербургского Проектного Центра в сети интернет, указаны направления совершенствования PR-деятельности Санкт-Петербургского Проектного Центра в сети интернет.

In the workr considers the theoretical and methodological fundamentals of PR, mentioned the theoretical foundations of the organization and stages of PR-campaign, shows the features of the selection strategies of PR-campaign in the Internet, given the characteristic of PR-technologies in the internet nowadays. The second chapter analyzes the activities of the St. Petersburg Project Centre in the Internet, explored main performance indicators of the St. Petersburg Project Center, an analysis of PR-activities of St. Petersburg Project of the Center in the Internet, given the direction of improvement of PR-activity of the St. Petersburg Project Center on the Internet.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 459
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics