Details

Title: Стратегия продвижения ресторанного бизнеса с использованием PR и рекламной деятельности (на примере ресторана Sintoho): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Клявина Эльза Анатольевна
Scientific adviser: Мазуренко Анна Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение; ресторанный бизнес; PR-технологии; стратегия; promotion; restaurant business; PR-technologies; strategy
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2015
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35220

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена проблеме продвижения ресторанного бизнеса посредством инструментов связей с общественностью и рекламы. В ней рассматриваются теоретические аспекты продвижения коммерческих организаций в целом и ресторанного бизнеса в частности. Представлен краткий обзор ресторана SINTOHO и его истории. Проведен анализ рынка услуг общественного питания города Санкт-Петербурга, рассмотрены основные конкуренты заведения. Произведена работа по анализу PR-деятельности ресторана. Предложены пути развития и продвижения бренда ресторана.

This work is devoted to the promotion of the restaurant business through the tools of public relations and advertising. It discusses the theoretical aspects of the promotion of commercial organizations in General and restaurant business in particular. A brief overview of the SINTOHO restaurant and its history. The analysis of the market of services of public catering in St. Petersburg, considered the main competitors of the institution. Produced work on the analysis of PR activities of the restaurant. Proposed the development and promotion of the brand of the restaurant.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 583
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics