Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена механизму психологического восприятия некоммерческой (социальной) рекламы на общество. В работе рассмотрено как работает механизм восприятия данного вида рекламы, рассматривается типология социальной рекламы и проведен ряд исследований, чтобы понять, как данная реклама воздействует на человека. Проанализирована деятельность Северо-Западного Регионального центра МЧС России и даны оценка эффективности работы социальной рекламы СЗРЦ МЧС и рекомендации.
This final qualification work is devoted to the mechanism of the psychological perception of non-commercial (social) advertising in society. The paper discusses how the mechanism of perception of this type of advertising, discusses the typology of social advertising and conducted a series of studies to understand how this is affects a person. Analyzed the activities of the North-West Regional center of EMERCOM of Russia and the assessment of the effectiveness of social advertising the concern of the Ministry of emergency situations and recommendations.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 422
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |