Details

Title: Особенности механизма психологического восприятия некоммерческой рекламы (на примере Северо-Западного Регионального центра МЧС России): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Ковалева Маргарита Владимировна
Scientific adviser: Мазуренко Анна Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: механизм; восприятие; социальная реклама; МЧС; воздействие; mechanism; perception; social advertising; MCHS; effect
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2016
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная выпускная квалификационная работа посвящена механизму психологического восприятия некоммерческой (социальной) рекламы на общество. В работе рассмотрено как работает механизм восприятия данного вида рекламы, рассматривается типология социальной рекламы и проведен ряд исследований, чтобы понять, как данная реклама воздействует на человека. Проанализирована деятельность Северо-Западного Регионального центра МЧС России и даны оценка эффективности работы социальной рекламы СЗРЦ МЧС и рекомендации.

This final qualification work is devoted to the mechanism of the psychological perception of non-commercial (social) advertising in society. The paper discusses how the mechanism of perception of this type of advertising, discusses the typology of social advertising and conducted a series of studies to understand how this is affects a person. Analyzed the activities of the North-West Regional center of EMERCOM of Russia and the assessment of the effectiveness of social advertising the concern of the Ministry of emergency situations and recommendations.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 40
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics