Details

Title: Оценка удовлетворенности потребителей продукции и услуг (на примере ОАО «НПО ЦКТИ»): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Баркова Екатерина Олеговна
Scientific adviser: Салкуцан Сергей Владимирович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; характеристика организации; маркетинговое исследование; удовлетворенность; промышленность; marketing; characteristics of the organization; marketing research; contentment; industrial
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2230
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34279

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе проведен анализ рынка организации, проведены маркетинговые исследования. Выявлены недостатки маркетинговой деятельности и предложены направления по их устранению. Проведен расчет коммерческой эффективности предложенных мероприятий.

In the bachelor work was held analysis of the market, marketing studies. Disadvantages of marketing activities, and suggests was identified. The calculation of the commercial effectiveness of the proposed measures held.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 920
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics