Details

Title: Разработка бизнес-плана увеличения ассортимента продукции предприятия: дипломный проект: 080507
Creators: Максимова Анна Николаевна
Scientific adviser: Парухина Наталья Валентиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: производство; ассортимент; бизнес-проект; исследование рынка; эффективность; range; assortment; a business project; market research; efficiency
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2392
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34793

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе дана характеристика предпринимательской деятельности предприятия ОАО «Балтрыба». Проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия с применением программного продукта «FinanalisV3-0». Дана оценка финансового состояния ОАО «Балтрыба». Сделан вывод, что для дальнейшего улучшения финансового состояния предприятия необходимо расширить номенклатуру продукции предприятия. Во второй главе подробно рассмотрены теоретические основы выбора маркетинговых стратегий. Третья глава посвящена разработке бизнес-плана увеличения ассортимента продукции на ОАО «Балтрыба». Итогом третьей главы стала оценка экономической эффективности предложенного бизнес-плана с применением компьютерной программы инвестиционного анализа. Результаты проведенных расчетов бизнес-плана дают основание сделать вывод о целесообразности предложенных в дипломном проекте решений по увеличению ассортимента продукции на предприятии ОАО «Балтрыба».

In the first chapter the characteristics of business enterprise of "Baltryba". The analysis of financial and economic activity of the enterprise with the use of the software product «FinanalisV3-0». The evaluation of "Baltryba 'financial condition. It was concluded that to further improve the financial condition of the company is necessary to expand the range of company products. The second chapter of the theoretical foundations of the choice of marketing strategies are discussed in detail. The third chapter is devoted to the development at JSC "Baltryba" business plan to increase the product range. The result of the third chapter was to assess the cost-effectiveness of the proposed business plan with investment analysis software. The results of the calculations of the business plan give reason to conclude the feasibility of solutions proposed in the thesis project to increase the range of products in the company of "Baltryba".

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 226
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics