Details

Title: Повышение культуры торгового обслуживания потребителей: бакалаврская работа: 38.03.06
Creators: Денисова Ксения Викторовна
Scientific adviser: Суворова С. Д.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: культура обслуживания; предприятие общественного питания; потребитель; culture of service; catering; consumer
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2640
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35085

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является ООО «Гурмэ прожект». Предметом исследования дипломной работы является культура торгового обслуживания на ООО «Гурмэ Прожект» ресторан «Чача». В дипломную работу входит введение, три главы и три вывода по написанным главам, итоговое заключение. В введении раскрывается актуальность исследования по выбранному направлению, ставится проблема, цель и задачи исследования, определяется объект, предмет научных поисков, ставится цель и задачи. В первой главе предложено теоретическое обоснование проблемы культуры обслуживания, раскрывается это понятие, и основные положения и связи предприятия общественного питания. В выводе представлены итоги по изучению материала. Во второй главе раскрывается экономическая и структурная суть исследуемого предприятия, рассчитываются показатели уровня культуры обслуживания потребителей, выявляются проблемные места. В выводе ко второй главе описывается значимость полученных результатов.В третьей главе предлагается комплекс мер по улучшению качества культуры на исследуемом предприятии. В выводе к этой главе описывается план необходимой к проведению работе. Заключение посвящено основным выводам и предложениям по повышению качества культуры обслуживания на предприятии общественного питания.

Object of research is LLC Gurme prozhekt.Object of research of the thesis is the culture of trade service on LLC Gurme Prozhekt Chacha restaurant. The thesis includes introduction, three heads and three conclusions according to the written chapters, the final conclusion.In introduction relevance of research on the chosen direction reveals, the problem, the purpose and research problems is set, the object, a subject of scientific searches is defined, the purpose and tasks is set. In chapter 1 theoretical justification of a problem of culture of service is offered, this concept, both basic provisions and communications of catering establishment reveals.In a conclusion results on material studying are presented. In chapter 2 the economic and structural essence of the studied enterprise reveals, indicators of level of culture of service of consumers pay off, problem places come to light.In a conclusion to chapter 2 the importance of the received results is described. In a chapter 3 the package of measures for improvement of quality of culture at the studied enterprise is offered. In a conclusion to this chapter the plan to work, necessary to carrying out, is described. The conclusion is devoted to the main conclusions and offers on improvement of quality of culture of service at catering establishment.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 173
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics