Details

Title: Повышение качества торгового обслуживания потребителей: бакалаврская работа: 38.03.06
Creators: Марков Егор Юрьевич
Scientific adviser: Егоров В. Ф.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: торговое обслуживание; потребитель; предприятия торговли; trade service; consumer; trading enterprises
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.03.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2654
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью работы является анализ качества торгового обслуживания розничного торгового предприятия магазина обуви «Cavaletto» и разработка мероприятий по совершенствованию. В качестве объекта выступает торговое предприятие ООО «Cavaletto», предметом исследования является повышение качества торгового обслуживания потребителей предприятия розничной торговли.

The aim is to analyze the quality of trade services of retail trade enterprises shoe store «Cavaletto» and development of measures for improvement. As an object performs commercial enterprise LLC «Cavaletto», the subject of this study is to improve the quality of trade services retailers consumers.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 23
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics