Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В диссертационном исследовании «Продакт плейсмент как социально-коммуникативная технология продвижения продукции в СМИ» изложена сущность понятия продакт плейсмент, рассмотрена классификация, каналы и виды данной технологии. Рассмотрены особенности восприятия продакт плейсмент как социально-коммуникативной технологии. Выделены функции и механизмы воздействия технологии при продвижении продукта. Выявлена сущность понятия социально-коммуникативный потенциал применимо к технологии продакт плейсмент. Сформулированы критерии для определения социально-коммуникативного потенциала продакт плейсмент. Проведено исследование с целью выявления социально-коммуникативного потенциала продакт плейсмент и его влияние на социально-коммуникативную эффективность. Разработаны рекомендация для повышения социально-коммуникативного потенциала.
In this thesis "Product placement as a social and communicative technology products promotion in the media," stated the essence of the concept of product placement, considered classification, channels and types of this technology. The peculiarities of the perception of product placement as a socio-communicative technologies. Scroll to a function and mechanisms of action of technology in product promotion. The essence of the concept of social and communicative potential of technology applicable to the product placement. The criteria for determining the social and communicative potential of product placement. A study to identify social and communicative potential of product placement and its impact on social and communicative efficiency. Develop recommendations to improve the social and communicative potential.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 191
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |