Details

Title: Анализ маркетинговой деятельности ООО "ВТК "ТекстильОптТорг": бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Тарасова Лидия Евгеньевна
Scientific adviser: Попова Ольга Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; сбытовая политика; анализ ассортимента продаж; marketing; product line management; sales assortment analysis
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-432
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32451

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В бакалаврской работе проанализирована маркетинговая деятельность ООО "ВТК "ТекстильОптТорг". Сделан вывод о том, что динамика объема продаж организации положительно-нейтральная по причине минимизированного потока клиентов. Поставлена задача на повышение эффективности клиентоориентированности организации.

Marketing analysis of LTD "VTK "TextileOptTorg" activity, it has been concluded that the sales volume flow is positively neutral due to a scarce flow of the clients. It has been tasked to increase a client-oriented system of the organization. A strategy of ecological program development has been suggested.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1513
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics