Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является визуальная идентичность компании. Цель работы - провести сравнительный анализ способов технической реализации визуальной идентичности кофейни. Задачи: проанализировать способы технической реализации визуальной идентичности компании; составить методику разработки айдентики компании; на основании разработанной методики создать визуальную идентичность кофейни. В результате исследования были рассмотрены способы технической реализации визуальной идентичности компании и предложена методика создания айдентики бренда. На основании созданной методики в процессе работы была произведена экспериментальная разработка визуальной идентичности кофейни. Эффективность использования методики определяется конструктивным подходом к процессу разработки визуальной идентичности компании или бренда. Использование методики позволяет графическому дизайнеру быстрее определиться с желаемой дизайн-концепцией и разработать качественный проект.
The object of the study is visual identity of the brand. Objective - to comparative analysis of methods of technical implementation of visual identity of a coffee house. Tasks: to analyze the ways of technical realization of the visual identity of the brand; to develop a methodology for the development of the branding identity; to create a visual identity of a coffee house on the basis of the developed technique. The study reviewed the ways of technical realization of the visual identity of the company and the methods of identity creation brand. On the basis of established methodologies in the process the work was carried out the experimental development of a visual identity of a coffee house. The efficiency of the methodology is determined by a constructive approach to the process of developing the visual identity of the brand. The use of this technique allows the graphic designer to quickly determine the desired design concept and develop a quality project.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 303
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |