Details

Title: Сегментация рынка на основе результатов конджойнт-анализа: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Симкин Сергей Юрьевич
Scientific adviser: Тихонов Д. В.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: сегментация; совместный анализ; интерактивный стенд; segmentation; conjoint analysis; interactive stand
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v17-845
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\37407

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации произведен анализ сегментации рынка потребителей интерактивных стендов. Определены ключевые сегменты и составлены профили продуктов, удовлетворяющих представленные сегменты.

The master's thesis is made analysis of the segmentation of the consumer market of interactive stands. Identified the key segments and products made up of profiles satisfying represented segments.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1070
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics