Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Для выполнения выпускной квалификационной работы была выбрана тема — разработка методов рекламного маркетинга для эффективного стимулирования продаж. В ходе теоретического обзора данной выпускной квалификационной работы бакалавра были рассмотрены основные понятия бренда, брендинга, новых медиа и видеоконтента. В данной работе был рассмотрен видеоконтент, как инструмент продвижения бренда в новых медиа. Был произведен анализ компании ООО «Спортмастер», были использованы такие инструменты как наблюдение, SWOT-анализ, контент-анализ, анализ документов, анализ основных экономических показателей. Разработан проект для увеличения продаж ООО «Спортмастер». Для точного прогнозирования эффекта от разработанного проекта, была проведена оценка увеличения объема продаж с помощью экспертных оценок. Согласно оценкам экспертов, прогнозное увеличение объемов продаж составило 26%. Таким образом, проект можно считать эффективным. Актуальность данной работы состоит в исследовании новых медиа и видеоконтента. Новые медиа - это эффективное средство продвижения бренда и общения с аудиторией. Видеоконтент — одно из самых релевантных инструментов продвижения бренда.
To perform the final qualifying work, a theme was chosen - the development of advertising marketing methods for effective sales promotion. During the theoretical review of this final qualifying work of the bachelor, the basic concepts of brand, branding, new media and video content were considered. In this paper, video content was considered as a tool to promote a brand in new media. An analysis was made of the company LLC Sportmaster; tools such as observation, SWOT analysis, content analysis, document analysis, and analysis of key economic indicators were used. A project has been developed to increase sales of LLC Sportmaster. In order to accurately predict the effect of the developed project, an assessment was made of the increase in sales with the help of expert estimates. According to experts, the forecast increase in sales was 26%. Thus, the project can be considered effective. The relevance of this work is the study of new media and video content. New media is an effective means of brand promotion and communication with the audience. Video content is one of the most relevant tools to promote a brand.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 163
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |